De voorschotfactuur niet betaald. Is dit een geldige annulatie van de offerte?

Uw klant aanvaarde uw offerte voor werken op maat, maar betaalde zijn voorschotfactuur niet. Als leverancier bent u toch overgegaan tot de productie van het maatwerk. Uw klant weigert nu om het volledige bedrag te betalen daar het niet betalen van de voorschotfactuur een teken was dat hij het maatwerk niet meer wenste en dus afzag van het contract.
 

Meer over: Contracten, Vóór het contract, Geschillen, Vaak voorkomende geschillen
Thema: Juridisch

Je ziet meer als UNIZO lid

Bent u reeds UNIZO-lid? Vul dan hieronder uw lidnummer/postcode in. Anderzijds kan je een lidmaatschap aanvragen.

bv. 011404354
bv. 8800
(Uw UNIZO lidnummer vindt u op uw UNIZO correspondentie. Verloren? Neem contact op met de UNIZO ondernemerslijn 0800/20.750)

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

UNIZO ondernemerslijn - 0800 20 750Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het Unizo Kennisnet:
geef uw zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer Unizo Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor u klaar!