Een klant van u aanvaardde de levering zonder voorbehoud, nadien komt hij klagen. Wat nu?

U heeft een toestel met verpakkingsschade geleverd. De ontvanger heeft de CMR-vrachtbrief ondertekend en maakte geen voorbehoud voor de (zichtbare) schade. U vraagt zich af of de ontvanger hier nog op kan terugkomen.

Meer over: Geschillen, Vaak voorkomende geschillen
Thema: Juridisch

Je ziet meer als UNIZO lid

Bent u reeds UNIZO-lid? Vul dan hieronder uw lidnummer/postcode in. Anderzijds kan je een lidmaatschap aanvragen.

bv. 011404354
bv. 8800
(Uw UNIZO lidnummer vindt u op uw UNIZO correspondentie. Verloren? Neem contact op met de UNIZO ondernemerslijn 0800/20.750)

Op zoek naar meer ondernemersinfo?

Voor andere nuttige ondernemersinfo
raadpleeg hier het Unizo Kennisnet:
geef uw zoekterm in of zoek per thema
of trefwoord in onze databank.

Of contacteer Unizo Ondernemerslijn voor
een persoonlijk eerstelijns advies of een
nuttig contact.

Ons adviesteam staat voor u klaar!