En dan zegt uw klant: "U bent te duur"

06 jun 2017
Aartselaar / Actuasessie

En dan zegt uw klant: "U bent te duur"

Krijgt u regelmatig te horen dat u te duur bent? Wat antwoordt u dan?
“Over welk verschil spreken we?”, “U moet wel appelen met appelen?” of “Ja, maar u moet begrijpen dat …”. Geen slechte pogingen, maar het kan veel beter. De praktijk wijst uit dat we in 80% van de gevallen verkeerd reageren op die opmerkingen.

Tijdens deze actuasessie leert onze spreker Philippe Sarens u hoe daar juist mee om te gaan, en hoe u zonder twijfelen op een doeltreffende manier kan onderhandelen. De praktijkgerichte en interactieve aanpak zorgt dat u in de toekomst een veel beter resultaat bereikt.

Als u naar huis gaat dan:
- Weet u welke woorden en zinnen u best gebruikt om de lange termijnrelatie te verzekeren en toch voldoende slagkrachtig te blijven
- Kan u met meer vertrouwen en kracht onderhandelen
- Reageert u juist tijdens cruciale onderhandelmomenten
- Kortom: u bent sterker in onderhandelen en straalt dat ook uit

Programma
19:30:   Ontvangst
20:00:   Verwelkoming Gunter Fasoel, voorzitter UNIZO Aartselaar
20:05:   Philippe Sarens geeft u zicht op volgende topics:
               - Geef direct het juiste antwoord op “U bent te duur”
               - Test uw niveau van onderhandeling
               - De juiste mentale instelling: NAC
               - Verdedig uw prijs in diverse stappen
               - Bluf of niet bluf? Hoe daarop reageren?
               - Versterk uw onderhandelingspositie in diverse stappen
               - 5 oriëntaties en soorten aankopers: gebruik het in uw voordeel
22:00:   Netwerkdrink
23:00:   Einde

 

Ja, ik schrijf me in! Hierbij mijn contactgegevens.

Contactgegevens

bv. 0123.456.789
Volgorde
bv. 011404354
EUR
Volgorde
1 x Niet-leden UNIZO: € 30.00
Totaal: 30.00 EUR