De MarCom-vacature die je even doet stoppen met scrollen
Brainstorm: hoe ziet de ideale MarCommer eruit? Creatief! Weetgraag! Beweegt als een vis in het water door de organisatie! Drie keer ‘ja’ geknikt of geroepen van enthousiasme? Dan is het tijd dat we elkaar ontmoeten. We hebben een uitdaging om U(NIZO) tegen te zeggen.
KLAAR VOOR JE UNIZO-MISSIE?
Jouw doel? UNIZO Limburg top of mind krijgen bij onze doelgroep. Natuurlijk is het mooi meegenomen dat ook de bomma weet wat we doen, maar jij haalt je mosterd bij ondernemers. TikTok, social campagne, mailing of persbericht: de doelgroep hangt – figuurlijk – aan je lippen. Jij weet hoe je de boodschap moet verpakken en hoe je ondernemers doet hunkeren naar de inhoud. Jij prikkelt, zonder te steken. Digitale of offline content verpak je in straffe copy met een goeie dikke UNIZO-saus over. De knappe visuals die dat ondersteunen, tover je ook uit jouw hoed.
Op één creatief been kan je natuurlijk niet staan. Het andere been is onvermijdelijk organisatorisch. Het vogelperspectief dat je houdt over je projecten. Hé, multitasker, we hebben het tegen jou.
De V/M/X/L/G/B ... Letter Die We Zoeken
Oké opnieuw. We zoeken meer dan een letter. We zoeken een persoon van zijn, haar of hun woord. Iemand die woord bij daad voegt. En moeiteloos met die woorden goochelt. Want dat heb je geleerd in een relevant diploma, na een eerste werkervaring óf je draait al een jaar of vijf mee in de business.
Wat je moet kunnen? Een heleboel. Maar bij UNIZO zijn we ook van het wat-je-niet-kan-kan-je-leren-principe. Vanzelfsprekend weet jij a thing or two over digitale communicatie. Je bent mee en weet wat leeft. Google Ads, Meta Ads, Adobe en Canva zijn daarbij je beste vrienden. Baas in andere grafische programma’s? Dan ga je misschien rechtstreeks naar de top van de CV-stapel.
Zoals het een goede marketing- en communicatiedienst betaamt, kom je terecht in een zot, creatief en warm team. Je sociale skills zijn dus on point. Of à point. Daarnaast durf je ook solo op het podium te staan. Al van de vele balletjes gehoord die je binnen MarCom in de lucht moet houden? Die kom je bij UNIZO Limburg óók tegen. Alleen pingpongen wij ermee.
DE UITGESTOKEN HAND ACHTER DEZE VACATURE
UNIZO Limburg verwijst naar de Limburgse afdeling van UNIZO, een Belgische organisatie die zelfstandige ondernemers en kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s) vertegenwoordigt. UNIZO staat voor ... Oké STOP. Ja, dit is het antwoord van ChatGPT op de vraag wie we zijn. Kriebelt het al om deze droge tekst eens flink onder te dompelen in een creatief bad? Als het jeukt, mag je bij ons komen krabben.
Al is het wel de waarheid: we zijn dé partner in ondernemerschap in Limburg. We helpen ondernemers, (middel)groot of klein, groeien. In deze functie zet jij vraagtekens om in uitroeptekens voor deze doelgroep. Dat doe je niet alleen: in team, in opleiding of met behulp van het wereldwijde web. We gaan voor niets minder dan het aller-, allerbeste. Punt.
ONTDEK DE MEERWAARDE DIE WIJ TOEVOEGEN AAN JOUW DROOMJOB!
We bieden je de kans om op korte tijd bijzonder veel praktische en diverse ervaring op te doen in een klantgerichte organisatie met veel ruimte voor initiatief. Je komt terecht in een informele en motiverende werksfeer met korte en open communicatielijnen, waar je écht gewaardeerd wordt voor je bijdrage. Neem daarbij een marktconforme verloning, aangevuld met extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen.
HALLO, HELLO, BONJOUR?
Stevenen we af op een match made in heaven? Dan horen we het heel graag. Kruip in je pen, of ja natuurlijk gewoon je laptop hé, en schrijf de meest prikkelende, verlangende, mysterieuze of zotte motivatiebrief ooit. Onze HR verantwoordelijke els.gaens@unizo.be leest ze graag, samen met je CV. En wie weet, tot binnenkort?