Keynote Steven Van Belleghem: 100 tips rond klantenbeleving
Klanten stellen in onze digitale wereld steeds hogere eisen. Maar hoe creëer je die klantencultuur? En hoe overtuig je je medewerkers om ook klantgericht te werken? Steven Van Belleghem vertelt er alles over tijdens zijn keynote op 9 september.
![](/sites/default/files/styles/hero_picture_masked_small/public/event/unizo_site-157767/steven-van-belleghem-c-thomas-sweertvaegher-e1592912518681_0.jpg?h=b85d0888&itok=vN2PL787)
Klanten stellen in onze digitale wereld steeds hogere eisen en verwachten een naadloze, gepersonaliseerde ervaring. Maar hoe creëer je die klantencultuur? En hoe overtuig je je medewerkers om ook klantgericht te werken? Ontdek het tijdens de keynote van Steven Van Belleghem!
Steven Van Belleghem is een wereldwijde autoriteit op het gebied van klantgerichtheid, marketingprofessor aan de Vlerick Business School, en heeft meer dan 20 jaar ervaring in binnen- en buitenland. Hij schreef recent het boek “De Ruwe Diamant”, een boek vol praktische inzichten en meer dan 100 tips voor een sterke klantencultuur.
Klaar om van klantencultuur je concurrentievoordeel te maken?
Programma
- 19u00: Ontvangst met aperitief
- 19u30: Keynote Steven Van Belleghem
- 20u30: Receptie en netwerkmoment
- 22u00: Voorzien einde
Locatie
Thomas More, campus Turnhout - Grote aula
Campus Blairon 800, Turnhout
Parking: 130 plaatsen