Er zijn 2 soorten ondernemers: data rijk en data arm. Welke onderneming ben jij? Want hoe meer data je hebt van klanten en prospecten, hoe makkelijker het wordt om hun te overtuigen om bij jou te kopen en je omzet te verhogen.

Jo Hendriks legt je uit hoe je met eenvoudige tools als Mailchimp gerichte en effectieve nieuwsbrieven kunt sturen naar specifieke klantgroepen en prospecten. Hij demonstreert hoe je met een simpele lijst aan mailadressen een uiterst effectieve Facebook reclamecampagne kan bouwen en welke andere tools er nog voor het grijpen liggen.

Als klap op de vuurpijl krijg je nog een aantal tips om je eigen klantendata beter te ordenen en in te delen om nog effectiever te worden in de promotie van je eigen onderneming.

We sluiten de avond af met een gezellige netwerkdrink, ook de nieuwe schepen van lokale economie: Ronny De Ryck komt langs. 

In deze sessie steek je alles op over klantendata:

  • Welke gegevens van je klanten heb je al
  • Hoe kan je nog meer data verzamelen
  • Wat kan (en mag) je daar allemaal mee doen

De expert

Jo Hendriks van BrainRangers adviseert, onderwijst en ondersteunt KMO”s in hun digitale communicatie. Hun missie? Digitale technologie voor jou laten werken in plaats van andersom, zodat jij morgen nog beter kan ondernemen dan vandaag.

Facturatiewijze overschrijving
Onkostennota
UNIZO Aarschot
BE61 7360 6638 2117
Betaalwijze
Overschrijving
4
december

Praktische informatie

19:30 - 22:30
Cultureel Centrum Aarschot – Gasthuisschuur
Gasthuisstraat 22, 3200 Aarschot
15 EUR Niet-leden
10 EUR UNIZO leden
Organisator